نمایشگاه کتاب

نطنز- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب با بیش از پنج هزار عنوان کتاب در شهرهای نطنز و بادرود برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، علی مشربی در آیین گشایش نمایشگاه بزرگ کتاب اظهار کرد: کتاب های این نمایشگاه در موضوع های گوناگون مذهبی، علمی و آموزشی، ادبیات و روان شناسی، تاریخی در دو بخش کودکان و بزرگسالان عرضه می شود.

مشربی افزود: بیش از پنج هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است که همگی آن ها با تخفیف ۵۰ درصدی به مشتریان داده می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین دانش آموزان، قرار است اردوهای کوتاه مدت دانش آموزی نیز با همکاری اداره آموزش و پرورش نطنز برگزار شود.

وی گفت: امسال این دومین نمایشگاه بزرگ کتاب است که به درخواست مکرر اهالی فرهنگ و هنر و مردم کتاب دوست شهر نطنز برپا می شود و امیدواریم این نمایشگاه نیازهای مردم در حوزه کتاب و کتاب خوانی را پاسخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا دهم اسفندماه سال جاری پذیرای علاقه مندان خواهد بود.​


بادرود رسانه کتاب ,نمایشگاه ,نطنز ,فرهنگ ,برپا ,اداره ,هزار عنوان ,بزرگ کتاب ,نمایشگاه بزرگ ,کتاب خوانی ,نطنز برپا ,رییس اداره فرهنگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نرم افزار خیریه لوازم جانبی موبایل دانلود رایگان کتاب انگلیسی دانشگاهی یومانی ، وبلاگ فروغی بیتوته تو بهترین خرید رو از ما داشته باش sakhtaniha