نصب المان

نطنز- شهردار نطنز گفت: نصب المان جدید که نمادی از صنایع دستی معروف شهرستان در ورودی شهر نطنز نصب می شود.

علی پیراینده در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا،  اظهار کرد: پس از اصلاح ورودی شهرک ولیعصر(عج) و تکمیل عملیات رفت و برگشت این شهرک، زیباسازی و ایجاد فضای سبز آن رها شده بود. بنا به درخواست مکرر مردمی و زیباسازی شهر  که یکی از وظایف مهم شهرداری به حساب می آید، شهرداری نطنز عملیات زیباسازی، ایجاد فضای سبز و نصب المان در ورودی شهرک ولیعصر(عج) را از چند روز گذشته آغاز کرد.

شهردار نطنز افزود: المان این ورودی به شکل کوزه و سرامیک بوده که از صنایع معروف این شهرستان است همچنین نصب تابلو ورودی، نورپردازی المان و کاشت گل‌های فصلی و درختچه‌های  تزیینی نیز در دستر کار قرار دارد.

وی با اشاره به احیای فضای سبز شهری تصریح کرد: بلوار شهید مصطفی خمینی و آیت الله طالقانی به عنوان بلوار اصلی باغشهر تاریخی نطنز در در طول سال پذیرای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است و نیازمند فضاسازی و احیای فضای سبز شهری بود تا علاوه بر جذب بیشتر گردشگران و شادی و نشاط شهروندان، زیبایی مبلمان شهری را نیز فراهم کند.

   
 

بادرود رسانه نطنز ,ورودی ,المان ,شهری ,فضای ,شهردار ,شهردار نطنز ,احیای فضای ,ایجاد فضای ,شهرک ولیعصر ,ورودی شهرک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وات چت | چت وات شماره پسر تهرانی مرکز جوار دانشگاهی دانشگاه صنعتی سیرجان دوستی مووی معرفی سایت های انفجار معتبر سئو فنی گنجیشکه مهتوب | فرخی