کاشان- ایرنا- سوت آغاز مسابقات اسکیت رول بال قهرمانی کشور، دسته های آزاد آقایان، روز سه شنبه با حضور 9 تیم به میزبانی بادرود در شهرستان نطنز به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هشتمین دوره مسابقات دسته های آزاد اسکیت رول بال قهرمانی کشور با حضور تیم های رول کن آریا و ام.آر تهران، هایپر شهر شاهین شهر، هیات اسکیت خراسان جنوبی، هیات اسکیت طبس، سایمان تبریز، شهر نورد و هیات اسکیت قم، سروش اسکیت سی.تی.پی کرج به میزبانی شهر بادرود آغاز شده و در حال برگزاری است.
مسئول کمیته لیگ و مسابقات رول بال فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار ایرنا گفت: تیم هایی از هفت استان به مدت سه روز در 2 سالن رقابت کرده و در نهایت 6 تیم به مرحله بعدی صعود می کنند.
'حسین کنوز' با اشاره به ارتقای سطح مسابقات نسبت به دوره های گذشته افزود: اسکیت رول بال ورزشی ترکیبی از سه رشته بسکتبال، اسکیت و هندبال است که در زمین هندبال به صورت تیمی در 2 نیمه 25 دقیقه ای برگزار می شود.
وی با اشاره به آمادگی مناسب تیم ها در مسابقات و تاثیر آن در توسعه این رشته ورزشی بیان کرد: ایران در این رشته حرف های بسیاری برای گفتن دارد و تیم آقایان اسکیت رول بال 2 نوبت در مسابقات جهانی شرکت کرد و هر 2 دوره نائب قهرمان جهان شد؛ تیم بانوان نیز سال پیش در نخستین حضور در مسابقات جهانی مقام سوم را کسب کرد.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده


بادرود رسانه اسکیت ,مسابقات ,دوره ,هیات ,رشته ,خبرنگار ,هیات اسکیت ,مسابقات جهانی ,بادرود آغاز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود برای شما ۩۞۩ نارسیس SoliDance ۩۞۩ فیلمودین hotelbartarnet سفیران جهاد و خدمت دانلود کده pooria148